För att göra din dag

har du lite tid
får jag ligga här bredvid
och titta upp mot himlen
ur en ängels perspektiv
det kanske låter svagt
men det här är mitt förslag
får jag göra dig glad
får jag göra din dag
du vet när man får syn
på nåt som faller ifrån skyn
får man lust att ta sig opp
och sluta vältra sig i dyn
jag tar ett litet bad
och putsar min fasad
för att göra dig glad
för att göra din dag
jag tror att mitt hjärta kommer implodera snart
för det som du ger mig
det finns ingenting jämförbart
vet du hur det känns
när universums existens
sakta börjar klarna
och visa sin essens
dina arvsanlag
måste bryta mot nån lag
jag bränner alla böcker
för att göra din dag
jag tror att mitt hjärta kommer implodera snart
för det som du ger mig
det finns ingenting jämförbart
har du lite tid?
får jag ligga här bredvid
och titta upp mot himlen
ur en ängels perspektiv?
det kanske låter svagt
men det här är mitt förslag
får jag göra dig glad?
får jag göra din dag?
du vet när man får syn
på nåt som faller ifrån skyn
får man lust att ta sig opp
och sluta vältra sig i dyn
jag tar ett litet bad
och putsar min fasad
för att göra dig glad
för att göra din dag


jag tror att mitt hjärta kommer implodera snart
för det som du ger mig
det finns ingenting jämförbart


vet du hur det känns
när universums existens
sakta börjar klarna
och visa sin essens?
dina arvsanlag
måste bryta mot nån lag
jag bränner alla böcker
för att göra din dag


jag tror att mitt hjärta kommer implodera snart
för det som du ger mig
det finns ingenting jämförbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0